-EN-

Επιτροπη Ελεγχου

Η λειτουργία του Διοικητικού Συμβουλίου της HOUSEMARKET A.E. υποστηρίζεται από την Επιτροπή Ελέγχου.

 

Η Επιτροπή Ελέγχου ορίζεται από τη Γενική Συνέλευση των μετόχων και λειτουργεί σύμφωνα με το άρθρο 44 του ν.4449/2017 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 74 του ν.4706/2020, τα άρθρα 10, 15 και 16 του ν.4706/2020 και τον Κανονισμό ΕΕ αριθμ. 537/2014, τον Ελληνικό Κώδικα Εταιρικής Διακυβέρνησης που οικειοθελώς έχει υιοθετήσει η Εταιρεία (https://www.athexgroup.gr/el/esed) και των διατάξεων του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της Εταιρείας και ο Κανονισμός περιγράφει τις αρμοδιότητες, τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις της Επιτροπής Ελέγχου ως προς το ανωτέρω πλαίσιο.

Η Επιτροπή Ελέγχου έχει συσταθεί με σκοπό την υποστήριξη του Διοικητικού Συμβουλίου της στα καθήκοντά του σχετικά με: 
• τη χρηματοοικονομική πληροφόρηση, 
• τα συστήματα εσωτερικού ελέγχου, 
• τη Διεύθυνση Εσωτερικού Ελέγχου, 
• τα συστήματα κανονιστικής συμμόρφωσης και διαχείρισης κινδύνων και 
• την εποπτεία του τακτικού ελεγκτή των εταιρικών και ενοποιημένων χρηματοοικονομικών καταστάσεων της Εταιρείας
Ο Κανονισμός Λειτουργίας της Επιτροπής Ελέγχου (Audit Committee Charter) έχει εγκριθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας.

 

 

Η υφιστάμενη σύνθεση της Επιτροπής Ελέγχου είναι:

Ιωάννης Κωστόπουλος, Πρόεδρος της Επιτροπής, Ανεξάρτητο Mη Eκτελεστικό Mέλος του Διοικητικού Συμβουλίου
David Watson, Μέλος, Εκλεγμένος από τη Γ.Σ. των μετόχων
Στυλιανός Στεφάνου, Μέλος εκλεγμένο από τη ΓΣ των μετόχων, με επαρκή γνώση και εμπειρία στην ελεγκτική και λογιστική
 

 

Σχετικά Αρχεία:

Κανονισμός Λειτουργίας της Επιτροπής Ελέγχου

Έκθεση Πεπραγμένων Επιτροπής Ελέγχου χρήσης 2020

  

 


 

Επιτροπη Αναδειξης Υποψηφιοτητων & Αποδοχων

Η Επιτροπή Ανάδειξης Υποψηφιοτήτων και Αποδοχών υποστηρίζει τη λειτουργία του Διοικητικού Συμβουλίου της HOUSEMARKET A.E..

 

Βασικό έργο της Επιτροπής είναι να προΐσταται στη διαδικασία υποβολής υποψηφιοτήτων για την εκλογή μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και υποβάλει προτάσεις προς το Διοικητικό Συμβούλιο σχετικά με τις αμοιβές τους. Η ετήσια τακτική συνεδρίαση της Επιτροπής Υποψηφιοτήτων πραγματοποιείται τον Οκτώβριο κάθε έτους προ της διαμόρφωσης του προϋπολογισμού του επόμενου έτους. 

 

Τα καθήκοντα της Επιτροπής Ανάδειξης Υποψηφιοτήτων και Αποδοχών είναι:

  • Υποβολή προτάσεων στο Διοικητικό Συμβούλιο σχετικά με την αμοιβή κάθε εκτελεστικού μέλους του, συμπεριλαμβανομένου του bonus και των αποδοχών βάσει κινήτρων που σχετίζονται με τη διανομή μετοχών.
  • Εξέταση και υποβολή προτάσεων στο Διοικητικό Συμβούλιο, όσον αφορά στο συνολικό μέγεθος των ετήσιων μεταβλητών (δηλαδή εκτός του μισθού) αμοιβών στην επιχείρηση.
  • Εξέταση και υποβολή προτάσεων στο Διοικητικό Συμβούλιο (και μέσω αυτού στη Γενική Συνέλευση των μετόχων, όταν αυτό απαιτείται) αναφορικά με τα προγράμματα χορήγησης δικαιωμάτων προαίρεσης αγοράς μετοχών ή χορήγησης μετοχών.
  • Υποβολή προτεινόμενων στόχων απόδοσης σχετικά με τις μεταβλητές αμοιβές μελών Διοικητικού Συμβουλίου ή στόχων συνδεδεμένων με προγράμματα χορήγησης δικαιωμάτων προαίρεσης ή μετοχών.
  • Τακτική επανεξέταση του μισθού των εκτελεστικών μελών τού Διοικητικού Συμβουλίου και άλλων όρων των συμβάσεών τους με την Εταιρεία, συμπεριλαμβανομένων των αποζημιώσεων, σε περίπτωση αποχώρησης, και των συνταξιοδοτικών ρυθμίσεων.
  • Υποβολή προτάσεων στο Διοικητικό Συμβούλιο για οποιαδήποτε επιχειρησιακή πολιτική συνδεόμενη με τις αμοιβές.
  • Εξέταση της ετήσιας έκθεσης αμοιβών.

 

Η λειτουργία της Επιτροπής Ανάδειξης Υποψηφιοτήτων και Αποδοχών του Διοικητικού Συμβουλίου περιγράφεται αναλυτικά στον Κανονισμό Λειτουργίας της Επιτροπής που εγκρίνεται από το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας.

 


 
 
    Επικοινωνία 
  • Τηλέφωνο: 

210-3543551 (Κεντρικές Υπηρεσίες IKEA Ελλάδος)

  • Email:

accounting.stores@fourlis.gr   (Λογιστήριο - Επενδυτικές Σχέσεις)

mail@ikea.gr   (Κεντρικές υπηρεσίες IKEA Ελλάδος)

  • Διεύθυνση:Κτίριο 501,Εμπορικό Πάρκο Δ.Α.Α
    ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, Παιανία, Τ.Κ. 19019
© 2019 FOURLIS Group. All rights reserved. Powered by iBox